Nettside

Med PBL Barnehageweb er det enkelt og rimelig å lage en profesjonell nettside som kommuniserer godt med både foreldre, ansatte og potensielle kunder. Vi har laget rammene, du velger design og fyller den med ditt innhold!

Dagens foreldre står ikke lenger med lua i hånda og er fornøyd bare de får barnehageplass. Flere barnehageplasser og mer bevisste foreldre har ført til at konkurransen har økt. En god nettside som kommuniserer godt med foreldrene øker sjansen for at de velger nettopp din!

PBL Barnehageweb er mobil- og nettbrettvennlig. Kan både leses og redigeres fra disse flatene.

Du kan enkelt sette ditt særpreg på nettsiden gjennom å velge mellom en rekke ulike design, skrifttyper og forsidemaler. Velg mellom lekent design eller de nye designmalene vi har kalt Trend 2015.