Foreldresiden (Tavla)

Tavla er foreldresiden til PBL Barnehageweb. Her finner du beskjeder, du kan se hva barnet har spist og når det har sovet. Du også kan lese ukeplaner, nyhetsartikler og se siste aktiviteter i fotoalbum.

I Tavla får foreldre se hendelser fra Barneloggen knyttet til barnet. Du vil få en dags-rapport som viser hendelser for dagen, i tillegg et arkiv som viser tidligere hendelser. Ting barnehagen registrerer kan for eksempel være oppmøte, levert, syk, bleieskift og sove- og spisetid.

Barnehagen og foreldre sender enkelt beskjeder til hverandre ved å bruke meldingsfunksjonen. Så snart en melding er sendt vil det gå ut varsel om dette på e-post.

Barnehagen kan også gi foreldre direkte tilgang til ukeplaner, bilder og annen informasjon som er nyttig. Alt ligger inne på et lukket område hvor datasikkerheten er godt ivaretatt.

Alt dette bidrar til å forenkle praktiske avklaringer og bidra til en god kommunikasjon mellom barnehagen og foreldre.

Ved bruk av dette verktøyet kan foreldre enklere kan ta del i sitt barns hverdag i barnehagen.

Her finner du brukerveiledningen for foreldre og foresatte som bruker PBL Barnehageweb

PRØV GRATIS I 30 DAGER