Ta del i barnehagedagen!

På Tavla kan foreldrene holde seg oppdatert på det som skjer i barnehagen.

Tavla er foreldresiden til PBL Barnehageweb. Her finner du beskjeder, ukeplaner, nyhetsartikler, siste aktiviteter i fotoalbum og mye, mye mer. Tavla er tilpasset de fleste skjermstørrelser og skal gi deg en god brukeropplevelse fra såvel mobiltelefoner og nettbrett som tradisjonelle datamaskiner.

Her kan barnehagen og foreldre enkelt sende beskjeder ved å bruke meldingsfunksjonen. Så snart en melding er sendt vil det gå ut varsel om dette på e-post. Her kan barnehagen også gi foreldre direkte tilgang til ukeplaner, bilder og annen informasjon som er nyttig. Alt ligger inne på et lukket område hvor datasikkerheten er godt ivaretatt.

Kommunikasjonsløsningen kan forenkle praktiske avklaringer og bidra til en god kommunikasjon mellom barnehagen og foreldre. Ved bruk av dette verktøyet håper vi at foreldre enklere kan ta del i sitt barns hverdag i barnehagen.