Meldinger mellom barnehagen og foreldre

Den enkle og effektive måten å gi beskjeder på mellom barnehage og hjem.

Den nye funksjonaliteten gir barnehagen og foreldrene et verktøy for å kommunisere med hverandre.

Som forelder kan du nå enkelt sende en melding til barnehagen eller direkte til avdelingen barnet tilhører fra egne foreldresider.

Barnehagen kan sende meldinger både til enkeltforeldre og til flere foreldre samtidig. Dersom du har benyttet meldingsfunksjonen i Facebook, kan du se enkelte likheter i hvordan denne er bygget opp.

Både foreldre og barnehagen vil i tillegg til å motta varsel i PBL Barnehageweb, også motta varsel på e-post når det kommer nye meldinger.

Både foreldrene og barnehagen vil få oversikt når meldingen er lest av mottakeren. Dette betyr at dere i barnehagen får full oversikt over hvem som faktisk har lest meldingen som er sendt ut.